Pagina's

donderdag 16 april 2009

Counting down....

I just can't put into words how incredibly busy I am at the moment. I have a huge TOOT coming up, but I can't announce it right now. We are renovating the bathroom at home, so it's a huge mess and I'm not able to shower and Henri works late everynight to make sure it will be finished this weekend. This weekend is also the deadline for Scrapbook Magazine again and I'm working on my G45 DT projects as well. Ofcourse there are also some little things to take care of before the wedding and we have a lot of birthday party's this time of year.

A lot of great things are happening over at Graphic45, my wonderful fellow DT members started a community: http://graphic45.ning.com/. An awesome place to chat and share. As you can imagine I'm not that super active at the moment, but when everything calms down, you'll find me there! So hop over and share the G45 love...

Ik kan gewoon niet uitleggen hoe ongelooflijk druk ik ben momenteel. Ik heb goed nieuws te melden, maar dat moet nog even wachten. We zijn bezig met de badkamer en het is overal een enorme bende. Ik kan niet douchen thuis en Henri is tot 's avonds laat bezig om te zorgen dat alles dit weekend af is. Dit weekend is ook weer de deadline voor het Scrapbook Magazine en ik werk ook nog aan nieuwe G45 projecten. Natuurlijk moeten er ook nog wat kleine dingen geregeld worden voor het trouwen en we hebben veel verjaardagen deze tijd van het jaar.

Veel leuks ook bij Graphic45, de meiden van het DT hebben een community opgericht. Een plek om gezellig te kletsen en projecten te delen. Je kunt je voorstellen dat ik momenteel niet heel actief ben op het forum, maar als het straks wat rustiger wordt kun je me er zeker vinden. Kom ook eens kijken en sign in!


5 opmerkingen:

marije zei

heel mooi!!
ben benieuwd naar je nieuwtje!
succes met de verbouwing!

eMeLiNe Seet zei

Congrats on your HUGE TOOT !! =)
so excited about your wedding !!

Ingrid zei

Zeg.....had je me de HUGE toot vandaag niet even stiekem in m'n oor kunnen fluisteren??? LOL! Ik ben heel benieuwd naar je nieuws. Succes met de verbouwing en de voorbereidingen van jullie huwelijk. Ik ben benieuwd naar je creaties voor SBM en Graphic 45.

Fijn weekend!

Je@net zei

Succes met de verbouwingsdruktes Atoinette!!
En veel succes dinsdag!

Reginne zei

Hoi Antionette,

Ik heb een verrassing voor je op mijn blog staan! Veel plezier ermee!

Liefs Reginne