Pagina's

maandag 3 januari 2011

Cute x2!

Gisteren alweer naar het ziekenhuis geweest en vanmiddag ga ik ook nog even, maar deze keer kijk ik er naar uit!

Op 01-01-2011 zijn mijn neefje Finn en nichtje Jill geboren!
Een bijzondere datum, en een heel bijzondere gebeurtenis. Het zijn echt wolkjes van baby's..... Hoewel Jill wel heeeel erg klein is, gaat het gelukkig goed met de tweeling.

Omdat ik nog geen cadeautje had heb ik even wat kleins voor de dotjes gemaakt. Een klein take-away doosje met een paar ieniemie sokjes en een kaartje voor His Royal Highness en Her Royal Highness.




Materialen:
cardstock: Bazzill white
patterned paper: Paper & Pictures First Collection papers 'Checkered by Trui's', Creative Imaginations
stamps: Delish, Eline's huis
rubons: Mellissa Frances
dies: Magnolia Vintage tag, Nestabilities Lacey Circles, Nellies Multi Frame's MFD020
embossingfolder: Cuttlebug Swiss Dot
other: eyelets, ijzerdraad, tule, vloeipapier (uit schoenendoos), balletjes ketting, glossy accents, plak parels

2 opmerkingen:

majo zei

ooo, wat een leuke cadootjes daar zijn ze vast blij mee. liefs majo

Cordine zei

Super cadeautjes! Gefeliciteerd!
Groetjes
Cordine