Pagina's

woensdag 9 februari 2011

Glitz Laced with Grace


Ik heb niet echt iets met oranje.... ben wel voor oranje :), maar vind het nou niet echt een mooie kleur. Toch viel ik meteen voor de prachtige collectie 'Laced with Grace' van Glitz Design. Ik ben gek op de romantische bloemen, de nostalgische uitstraling en de embellischments en stempels zijn fantastisch!

Dit is dan ook de tweede lijn waar ik mee aan het werk ben voor het nieuwe Scrapbook Magazine. Afgelopen zomer toen Truike terug kwam van de beurs had ik ook al een Glitz collectie (Love Nest) uitgezocht om mee aan de slag te gaan en deze keer is mijn keuze dus wederom op Glitz (Laced with Grace)gevallen. Mijn twee schoonzussen zijn allebei net fotomodellen, dus het wordt nog kiezen wie de volgende keer in het blad staat...

Geen opmerkingen: