Pagina's

maandag 9 mei 2011

Moederdag

Deze kaart heb ik voor m'n moeder gemaakt voor moederdag. Sinds ik m'n Bigshot heb gekregen afgelopen kerst ben ik helemaal verslingerd aan stansjes en met name de dies van Papertrey Ink. Ik vind het dan ook helemaal geweldig dat de stempels precies bij de stansjes passen. Voor deze kaart heb ik dan ook alleen maar PTI spulletjes gebruikt. De basis van de kaart heb ik gelift van Dawn McVey en de kleuren heb ik aangepast aan de stijl van m'n moeder.

Het cadeautje heb ik ingepakt met Tilda Lavender dessinpapier en in een transparant envelopje gedaan. Het touw is bakers twine in grijs met wit en het labeltje is ook een PTI stansje met stempel.


Gebruikte materialen:

Cardstock: Bazzill Basics White, Papertrey Ink Plum Pudding en Smokey Shadow
Inkt: Achival Ink Jet Black, Papertrey Ink Plum Pudding
Dies PTI: Button Card, Tiny Tags, Doily Details, Beautiful Blooms #1
Stempels: Button Boutique, Tiny Tags, Delightful Doilies, Tag its#2
Overige: Bakers Twine, knoop (PTI Plum Pudding), spelden met paarse knop, ronde hoekpons


Bedankt voor je bezoekje en tot snel!

1 opmerking:

Cordine zei

Super leuke kaart! Hoe is het?
Groetjes
Cordine