Pagina's

maandag 2 augustus 2010

Zo... we kunnen weer!

Hè hè... we kunnen weer!
De laatste weken keek ik toch wel erg uit naar de vakantie. Op het laatste moment hebben we toch nog een vakantie geboekt naar mijn geliefde Gran Canaria. Lekker 8 dagen helemaal niks doen. Alleen wandelen, zonnen, zwemmen en eten :)
Dit keer zijn we niet naar Costa Meloneras geweest, maar naar een ander hotel van Lopesan: Villa del Conde.
Een hotel wat een typisch Canarisch dorpje voor stelt. Met allemaal verschillende huisjes, barretjes en het hoofd gebouw stelt de kapel voor. Alles was perfect voor elkaar, we hebben super weer gehad, ontzettend lekker gegeten (ja, ik kan weer aan de Sonja), veel over de Varadero boulevard gelopen en geshopt en uiteraard ook in de zon gelegen, gelezen en gepuzzeld.
Kortom echt tot rust gekomen en weer helemaal bijgetankt.

Het hotel:

Onze kamer:

De luxe badkamer:

Een van de 5 zwembaden:


De wasmachine maakt momenteel overuren en ik kijk uit naar deze week. Truike en Jolanda komen terug uit Amerika en hebben natuurlijk de nieuwste collecties bij zich, ik heb weer inspiratie genoeg dus ben er klaar voor!

En vandaag is mijn mams jarig! Gefeliciteerd moeders!

4 opmerkingen:

Unknown zei

Gefeliciteerd!!!!
Ben jij er morgen ook??

Lfs!

Hanneke van der Linde zei

Zo.... heerlijk zeg! Gran Canaria... dat mis ik dit jaar dan wel een beetje... ;-) Maar ik klaag niet hoor, Hof van Saksen is ook heerlijk!! Ik ben ook wel erg benieuwd naar het andere nieuwe hotel, Boabab...

xoxo

Ingrid Danvers zei

Dat ziet er geweldig uit. Fijn dat jullie zo genoten hebben. Kun je er weer even tegen. Tot morgen!

xoxo

Creations by Jolan zei

Hey... gefeliciteerd nog met je moeder. Owww dat hotel ziet er ook super uit. Fijn dat je het zo naar je zin heb gehad want komende maanden moeten we er flink tegen aan omdat er zo veel leuke dingen op stapel staan. tot gauw XXX Jolan