Pagina's

woensdag 29 december 2010

2 dozen flugel

Je kent ze vast wel, die kleine flesjes met dat rode spul en gele dop.... Momenteel voel ik me of ik er twee dozen van op heb .... en die boot, waarom zit ik toch altijd bij het minste of geringste op die boot!?!?!

Leek het zondag even de goede kant op te gaan, zat ik 's avonds alweer in het ziekenhuis vanwege een allergische reactie. In no time werden er twee spuiten in m'n arm geramd (echt, ik voelde me net een dartbord) en was het wachten of ik er goed op zou reageren en m'n huid en klieren weer normaal zouden worden. Op m'n borst deed het nog het meeste pijn en daar heb ik ook wel spierpijn aan overgehouden (of is dat geen spier?) in ieder geval dat kramp gevoel. Even leek het of ik helemaal onder zijl zou gaan, maar ik bleef gelukkig bij m'n positieven.
Hoewel eten mijn grootste hobby is, kan ik je vertellen dat ik nu amper wat durf te nemen. Maandag begonnen mijn wangen en oren alweer, nu kon ik zelf tijdig medicijnen nemen. Maar mén wat wordt je daar hyper en dronken van. Geen wonder dat je er niet mee mag autorijden (niet dat ik daarvoor in de stemming ben, maar toch).

Daarom vandaag voor mij maar even helemaal geen medicijnen en dan hoop ik dat ik die allergie-dingen ook niet meer nodig heb.
En als die boot waar ik op zit nou eens zou vast vriezen in het ijs, staat m'n hoofd ook weer stil....

1 opmerking:

Cordine zei

Beterschap!!!!
Dikke kus
Cordine