Pagina's

vrijdag 24 december 2010

Tegenvaller

Even een korte update vanuit m'n bedje.
De operatie is erg tegen gevallen gisteren, maar het goede nieuws is dat ze me helemaal binnenste buiten gekeerd hebben en niks hebben gevonden. Aan de ene kant een geruststelling, aan de andere kant ook een raadsel.
Ik ben erg misselijk geweest van de narcose en ze hebben me een behoorlijke cocktail gegeven om op de been te blijven, met alle bijwerkingen van dien.
Gelukkig ben ik de nacht redelijk doorgekomen, maar nu neemt de pijn toe.
En dat gas zit echt overal, maar wil nog niet echt naar buiten, dus dat zit ook dwars.
Niet zo'n positief berichtje dus.

Maar... ik wordt wel vertroeteld hoor! M'n mannetje zorgt goed voor me. In de slaapkamer staan bloemen en lieve kaartjes. M'n broertje en Anthea hebben diverse blaadjes gebracht om te lezen als ik me weer wat beter voel. En als ik m'n vader of moeder aan de telefoon heb schiet ik vol... Combo van de narcose en de spanning denk ik.

Nog 2 uurtjes dan mag ik weer wat pijnstillers...

2 opmerkingen:

Cordine zei

Hoop dat je je snel beter voelt!
Groetjes
Cordine

majo zei

Heeee, doe rustig aan en laat je lekker verwennen . Moet je is op mn blog kijken als je wil . Helemaal zelf na gemaakt hihi. Liefs Majo