Pagina's

donderdag 12 maart 2009

YEAH!! I did it!!!!

I am so very, very, very proud!!!!
No, I did not reach the 25 kilo's yet, BUT today I went to Rotterdam to try my weddingdress already. It came in past Friday, a few weeks earlier than expected. And I was very curious if it would fit. I still needed to loose 4 kilo's after gaining 1 last week and I had no idea how the dress would be.
Although many people assured me it wouldn't be a problem, I still had my doubts. Luckily there was no need to...... I made it!! The dress is perfect!! a bit wide around the waist actually but they will adjust that.
I guess I will sleep like a princess tonight :)

Ik ben zo ontzettend trots!
Nee, ik heb de 25 kilo nog niet gehaald, MAAR... vandaag ben ik naar Rotterdam geweest om alvast mijn trouwjurk te passen. Hij is afgelopen vrijdag al binnengekomen, een paar weken eerder dan verwacht. En ik was zo super nieuwsgierig of hij zou passen! Ik moet eigenlijk nog 4 kilo afvallen, nadat ik afgelopen week weer een kilo aangekomen was en had dan ook geen idee hoe de jurk zou zitten. Ookal zeiden vele van jullie dat het geen probleem zou zijn, had ik nog wel m'n bedenkingen. Gelukkig bleek dat voor niks..... Ik heb het gehaald!! De jurk is perfect!! Hij is zelfs wat te groot bij de taille, maar dat kunnen ze makkelijk innemen.
Wat zal ik lekker slapen vannacht.. :)

6 opmerkingen:

marije zei

applause!!!!
liefs marije
ps ik ben heel benieuwd naar de jurk!!

Unknown zei

Super!!! Geniet er lekker van!
En die paar kilo lukt nu ook nog vast wel!

liefs!

Je@net zei

Wauw meis, wat super goed van je!! Een prestatie om trots op te zijn hoor!!
Ben zo benieuwd hoe mooi je eruit zult zien in je trouwjurk!

scrappingtwins zei

Hoi Antoinette

Wij vinden het heel knap van je
dat je zoveel kilo's bent kwijt geraakt. We zij benieuwd naar je trouwjurk

groetjes de twins, Marjan en Ella

Hanneke van der Linde zei

SUPERRR!!! Kanp werk, Antoinette!!
En succes met de laatste 4 kilotjes!

xoxo

Chimene zei

Ben heel benieuwd hoe je eruit gaat zien!!!!
Heel knap hoor zoveel kilo's:)

Dank je voor je lieve berichtje.
Ik heb niet meegedaan met Graphic 45. Het wordt tijd dat ik eens op hun blog ga kijken.

Succes met de laatste pondjes.
XXXX Chimene