Pagina's

woensdag 16 juni 2010

Het staat er weer op!

Zo...het staat er weer op! Vandaag is de fotograaf weer geweest voor het fotograferen van de nieuwe Scrapbook Magazine.
Een hele tafel vol met projecten van de meiden die weer ontzettend hun best gedaan hebben om er een spetterend nazomer nummer van te maken. Nu dat achter de rug is kan ik me focussen op de workshop van aankomende zaterdag. Ik had nog voor 2 extra kits materiaal bij elkaar gesprokkeld, dus nog twee plaatsen over, maar die zijn vandaag geboekt, dus we zitten gezellig vol.
Meiden als jullie dit lezen... zullen we er een oranje feestje van maken zaterdag!?!

Er is ook een zending binnen gekomen uit Amerika met heeeel veel ponsen en eindelijk de floral stansen van Tim!

Ik hoop nu snel weer iets te maken wat ik kan publiceren. We hebben tegenwoordig de afspraak dat projecten uit voorgaande nummers van de tijdschriften niet meer op blogs geplaatst mogen worden. Tja en in mijn geval blijft er dan weinig over om te laten zien....

Tot snel!

Geen opmerkingen: