Pagina's

vrijdag 18 juni 2010

Oranje boven!



Wij (lees Trui, Jolan, Sam en ik) zijn alle vier geen echte voetbal fans, toch hebben we afgelopen maandag allemaal het voetbal gevolgd. Zelf zat ik op mijn scrapkamer met een bakje rood/wit/blauw/oranje M&M's de wedstrijd te volgen op internet terwijl ik nog bezig was om de laatste hand te leggen aan mijn workshop voor morgen. (Ik had gehoopt dat 'mijn' stempels binnen zouden zijn die ik wilde verwerken in m'n album, maar de zendig is niet goed gegaan, dus ik moest op het laatste moment nog het e.e.a aanpassen. Maar hij is niet minder leuk geworden hoor!)
Op de een of andere manier willen we toch op de hoogte blijven van 'onze jongens'.
Speciaal voor het WK hebben we dan ook een oranje tafel ingericht. De meiden hebben het werk gedaan en ik heb de foto's gemaakt :)
Toch wel gezellig dat voetbal.....
Morgen spelen 'we' tegen Japan en ik heb voor de gelegenheid een mooi oranje shirt gescoord om aan te trekken.
In de winkel kun je trouwens ook scoren, want als je onze nieuwsbrief gehad hebt, kun je de oranje coupon uitprinten voor 19% korting! Deze actie geldt ook vanavond en zondag, dus je hoeft de wedstrijd niet te missen om in aanmerking te komen voor de korting :D

Fijne wedstrijd!

1 opmerking:

Creations by Jolan zei

Je workshop zag er toppie uit! Echt complimenten. Wat een leuke tas met inhoud........ Hi,hi en degene die nietgeweest zijn, tja die weten niet waar we het over hebben.